Skip to main content

وظائف الجامعة الامريكية بالقاهرة

Office Assistant
Principal Accountabilities:
  • Compile and maintain office records and office activities
  • Photocopy and distribute confidential documents to different offices in the AUC New Cairo campus by hand
  • Assist with data entry tasks for assigned projects and draft simple routine memos
  • Opens and routes incoming phone calls, mail and prepares outgoing mail
  • Prepare office inventory
  • Assist in organizing office events such as honors assembly, diploma distribution ceremony, conferences
  • Responsible for petty cash
  • Report machine errors and follow up its maintenance (i.e. AC, telephone, equipment)
  • Deal with vendors for maintenance (plants, xerox machines)
  • List the needed stationery for the office use, report on a regular basis the level of inventory and recommend purchases
  • Run office-related duties
  • Set up meeting rooms for departmental meetings
  • Troubleshoot equipment malfunction
  • Supervise the cleaning of the department and guest hospitality
  • Assist with bi-monthly and annual department laboratory inventory, as assigned
  • Assist in the education workshop directed logistics
  • Perform any other and related duties as assigned
Requirements:
Experience:
  • Two to three years of experience
Skills:
  • Work under pressure
  • Teamwork
  • Familiar with English and Arabic languages (spoken and written)
  • Desire to work in a dynamic, fast-paced and entrepreneurial environment
  • Attention to detail and ability to meet deadlines efficiently
  • Strong communication and organizational skills
The position is open until March 2020
Placement is based on the candidate’s experience and skills. Only candidates who make it to the shortlist will be contacted.

To apply
https://www.aucegypt.edu/about/jobs/staff-employment-opportunities/office-assistant-global-health

Comments

Popular posts from this blog

شركة باور باسبار للصناعات الكهربائية بمدينة السادات تطلب مهندسين كهرباء أو ميكانيكا

مطلوب مهندسين كهرباء أو ميكانيكا حديث التخرج او خبرة حتى 3 سنوات للعمل بشركة باور باسبار للصناعات الكهربائية بمدينة السادات والاقامة والتنقلات على الشركة يجيد العمل على برنامج الاتوكاد والريفيت برجاء ارسال السى فى على الايميل او الواتساب m.aboelyazid@q-bars.com +201060677256 hashtag # كهرباء hashtag # ميكانيكا hashtag # حديثى_التخرج hashtag # jobs hashtag # engineer hashtag # recruitment hashtag # freshgraduate hashtag

مهندس بترول / فلزات حديثي التخرج

مهندس بترول / فلزات حديثي التخرج Urgent Required: Technical Sales Engineer and project coordinator Location: Cairo, New Maadi Job Type: Full Time, Gender: Female or Male Education: B.SC in Petroleum, Metallurgy, Electrical or Mechanical Engineering Experience: 0– 2 Years. • Job description:- - Prepare and deliver technical presentations explaining products / services to customers and prospective customers - Confer with customers and engineers to assess equipment needs and to determine system requirements - Collaborate with sales teams to understand customer requirements and provide sales support - Secure and renew orders and arrange delivery - Plan and modify products to meet customer needs - Help clients solve problems with installed equipment - Recommend improved materials / machinery to customers, showing how changes will lower costs or increase production - Help in researching and developing new products * If you’re interested and live in Maadi or close to Co. off...

وظائف السعودية

مطلوب في قسم المبيعات بشركة تعمل في مجال الزجاج والألمنيوم، بمدينة الرياض فريق مبيعات من جميع الجنسيات (رجال) ويشترط الخبرة في المجال (شرط أساسي)  *التوظيف فوري *رواتب تتراوح مابين 3500 الى 6000 ريال حسب الخبرات والمؤهلات.  glass.alnafea@gmail.com شركة استشارية رائدة في ادارة المشاريع تطرح فرصة تدريب للكوادر الوطنية النسائية عبر برنامج تمهير بمسمى ( مساعد اداري) في ادارة العقود والمنافسات وفقا لشروط التالية:  - ان تنطبق شروط تمهير على المتقدمة - اجادة تامة لبرامج الاوفيس والتصميم - تكون حاصلة على احد التخصصات ( ادارة أعمال- لغة انجليزية - حاسب آلي)  ترسل cv على الاميل:  cpa-2020@hotmail.com ‏شركة رائده في مجال السياحه والفندقه الموقع : مدينة الملك عبدالله الاقتصادية الوظيفة : مسؤول خدمات العملاء اللغة الانجليزية : ممتازة التعليم : شهادة جامعية لمن لديه الرغبة الرجاء ارسال السيرةالذاتية على الايميل التالي : hr.coordinator.19@gmail.com على أن يكون عنوان الايميل (GRE) ‏مطلوب منسق موارد بشرية لشركة بجدة  ...